miercuri, 29 iulie 2009

“Cinee Sunteem?!?”

Celebra scandare din P.C.H. (nr.- “Peluza Cătălin Hîldan”) nu constituie doar un alt strigăt al unor ultraşi, ci are sensuri mult mai profunde de atât, motiv pentru care m-am decis să vă spun.

...născut la poalele Pietricicai în zorii pseudo-democraţiei româneşti, în prezent student al Universităţii « Alexandru Ioan Cuza » din Iaşi, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, mă vad o fire rebelă, dar într-o anumită măsură, traditionalistă. Sunt admiratorul meu numărul unu, dar şi cel mai aspru critic. In general, mă pasionează tot ce e « eco » (cu « C », nu « M »). Sunt un vechi fan al echipei de fotbal DINAMO BUCURESTI, la meciurile căreia(spre deosebire de « prietenii » sTelişti şi crapidişti) asist ori de câte ori am ocazia ; în funcţie de starea de spirit, ascult orice gen de muzică, fără nicio ezitare si nu sunt dominat de prejudecăţi.Intr-un oraş mic, dar în care locuiesc oameni cu suflete mari, am învaţat ce e suferinţa, cum e să zâmbeşti, când să fiu serios, când nu, unde să mă distrez, cu cine să-mi petrec timpul..în definitiv, să mă bucur de viaţă. Respect valori morale şi norme sociale, iar ca naţionalist de dreapta, mă definesc prin credinţa în Dumnezeu, iubirea de Neam, devoţiunea pentru Patrie şi respectul faţă de Tradiţie, prefer să cred că noi, cetaţenii responsabili, putem evolua pe o filiaţie neîntreruptă care începe cu Mihai Eminescu şi continuă cu Nicolae Paulescu, Nae Ionescu, Nichifor Crainic, Corneliu Codreanu, Ion Moţa, Vasile Marin, Alexandru Cantacuzino, Mircea Eliade, Constantin Noica, Dumitru Stăniloae. Mândru de trecut, dar cu privirea îndreptata spre viitor, sper si fac tot ce e posibil sa raspandesc ideea de « om nou » in societatea contemporana. Desi nu-s superstitios deloc, trebuie sa mentionez ca ma mandresc cu zodia mea! Mi-am deschis blog... ei bine, fără un scop anume, dar ideile continuă şi continuă să curga, drept care am să tot scriu. Deşi sunt creştin-ortodox, trebuie să recunosc că nu vizitez foarte des lăcaşe sfinte, intrucât am felul meu mai aparte de a comunica cu divinitatea, în lipsa unui nene bărbos(care mai nou poate fi şi gay).
O mare problemă de comunicare, cred, am cu noul soviet, “Uniunea Europeana”, homosexualii, ţiganii(si nu “rromii”), ungurii(care cer autonomie), ruşii(din Basarabia), oamenii superficiali, nespălaţi, fără bun-gust şi, mai ales, cu cei ipocriţi. In timpul anilor petrecuţi în jurul blocurilor, in curtea casei, în clasele Scolii Generale Nr. 3, sau pe băncile Colegiului Naţional “Petru Rareş “, am realizat că, în final, totul se rezumă la modul în care ne bucurăm de liberatea pe care ne-o oferă patria noastră atat de unică şi nepreţuită. Adevărata libertate o face virtutea, singura în stare să facă nobili şi liberi. De la natură, la urma urmei, toţi oamenii sunt egali, dincolo de starea lor socială temporară. Dumnezeu a creat numai oameni liberi si asa trebuie sa si ramanem. Chiar daca banii nu aduc niciodata fericirea, fericire fără bani nu prea există. Totuşi, important e să rămanem cu picioarele pe pămant, să sondam din când în când sufletele noastre şi ne punem intrebarea... « Cine Suntem ?!? »

Scris de: Cosmin ANDREI
andreicosmin1990@yahoo.com

Un comentariu:

Comentează şi dă mai departe!