vineri, 26 noiembrie 2010

Personal (partea a doua)

Ca şi în prima parte, îmi expun preferinţele. Prin analogie, îmi face plăcere tot ce e opus chestiunilor menţionate în partea întîi. De asemenea, îmi mai place:
  • ploaia de toamnă;
  • DINAMO;
  • Mariah Carey (se ştie);
  • să merg la film;
  • crispy strips;
  • pizza & paste;
  • muzica lentă;
  •  pisicile;
  • să dorm pînă tîrziu;
  • să privesc la Mircea Badea;
  • poeziile lui Ion Minulescu;
  • să mă joc, mai ales noaptea;
  • să ajut;
  • de prietena mea;
  • să citesc presa;
  • Piatra-Neamt-ul;
  • să călătoresc (normaaaal!);
  • să ma plimb cu telegondola seara;
  • să ies în oraş atunci cînd e luminat ptr. sărbatorile de iarnă;
  • să rîd de proşti, oricît de cinic ar suna;
  • să îmî petrec timpul alături de cei dragi.
Menţiune: atît în prima, cît şi în a doua parte a articolului Personal, ordinea elementelor enumerate este arbitrară şi nu are niciun fel de relevanţă.
Scris de: Cosmin ANDREI
andreicosmin1990@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează şi dă mai departe!