duminică, 12 februarie 2012

A murit Whitney Huston!

Whitney Huston a fost găsită decedată în camera sa de la Beverly Hilton Hotel. Se pare că decesul a survenit în urma unei supradoze. Cîntareaţa, în vărstă de 48 ani, a fost declarată moartă la 3:55 ora locală. 
Whitney Houston (9 august 1963 - 11 februarie 2012) este singurul artist din lume cu şapte albume consecutive recompensate cu Discul de Platina. Ea a lansat 12 albume şi a vîndut peste 140 milioane de copii.

 Reactiile vedetelor la vestea mortii celebrei cantarete:
"Sunt zdrobita de durere la vestea mortii socante a prietenei mele, incomparabila doamna Whitney Houston." - Mariah Carey.
"Am pierdut o alta legenda. Condoleante familiei lui Whitney" - Christina Aguilera.
"Sunt absolut stupefiat de vestea trecerii in nefiinta a lui Whitney." - Quincy Jones.
"Nu am cuvinte. Condoleante familiei!" - Rihanna.
"O voce de inger, cu inima de miel, cu spirit de leoaica, cu o prezenta de zeita, te voi iubi mereu Whitney Houston." - Wyclef Jean.
"A fost ca o familie pentru mine. Imi va fi dor de ea" - Smokey Robinson.
"Nu pot sa cred ce am vazut la televizor..." - Aretha Franklin.

Scris de: Cosmin ANDREI
andreicosmin1990@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează şi dă mai departe!