Cel mai important detaliu din toata istorisirea, totuşi, este că de câteva zile incoace , a burniţat , a plouat..ceva de genu`. Şi azi a nins afară. Timid. Nehotărât. Enervant. Indecis. Suficient, insă, pentru declanşarea unui şoc mortal la nivelul traficului. Nimeni nu s-a mişcat. Eram punctul fix cu ajutorul căruia Arhimede putea răsturna Universul. Fluidul de pe stradă este duşmanul fluidizării circulaţiei. De ce ? Cum dracului ? Nimeni nu pare să ştie. Chiar si Alexandru Ioan Cuza, statuat la Unirii putea fi ingrijorat că-i facem concurenţă neloială de vreme ce eram cu toţii la fel de ţepeni, având insă, fiecare mai mulţi cai putere.
Şi acum, vă intreb : in 2010 când ar trebui să ne deplasăm cu “flying machines”(cel puţin conform S.F.-urilor din anii `50-`60), e asta oare o stare de lucru normală ??
Scris de: Cosmin ANDREI
andreicosmin1990@yahoo.com
La taxi cat ai platit? :D
RăspundețiȘtergere=))kt ai platit la taxi...buna intrebare! si am auzit k a fost frig tare joi...;)) un lucru e sigur: stii engleza, nu gluma!:-) :-bd
RăspundețiȘtergerepe conditii meteo nefavorabile , in special iarna...traficul e ingrozitor ... insa crezi u ca pe asemenea conditii ne-am putea deplasa cu flying machines?...ne convine sau nu fluiditatea traficului depinde foarte mult de conditiile atmosferice...asa ca nu ne ramane decat sa speram ca intr-o buna zi va fi rezolvata si aceasta problema
RăspundețiȘtergereasa este...pe zi ce trece descoperim ca....nu ne-am nascut in locul potrivit.
RăspundețiȘtergeresunt sigura ca nu esti singurul care se confrunta cu asemenea probleme...vorba unui mare om al Romaniei, pentru care am tot respectul, pe nume MIRCEA BADEA. TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL! altceva este de prisos sa mai spun...t ubesc fratioru meu:X