marți, 3 iulie 2012

Noua Dreaptă - K.O.! Urmează "TpT"?

Delegaţie rusă la Tîncăbeşti
Gata, s-a spart şi... "chestia asta"! Oricum, avea un nume tare, tare nepotrivit. Şi membrii erau în mare parte clubberi şi dintr-aia de îşi sparg capetele pe stadioane. În orice caz, mă gîndisem, la un moment dat să mă alătur lor pentru ceea ce credeam că vor, dar m-am oprit la timp deoarece nu sunt de acord cu metodele lor. Nici cu faptul că membrii ND vin ameţiţi/cu dozele de bere la conferinţe şi comunicări, or se găsesc să îl susţină pe Dan Diaconescu Direct, nici cu faptul că ei, ca nişte "buni creştini" ce se pretind, îi înjură sau agresează pe homosexuali; sigur că şi gay-ii sunt vai mama lor, bolnavi săracii, dar nu calea violentă e şi cea mai potrivită. Că se despart din cauza conducerii cu vederi, mai nou bolşevice, sau din orice altă cauză, sfîrşitul lor era previzibil, aşa cum e şi cel al Partidului Totul pt. Ţată, care acum, cînd au 10000 de voturi în toată România nu se înţeleg, mă întreb cum o fi dacă ar avea 100000 de voturi!? Între timp, am aflat şi de disensiunile tot mai acute din TpT(fostul pentru Patrie), fapt care m-a cam dezamăgit, dar nu descurajat. Faptul că "Totul pentru Ţară" şi NouaDreaptă, alături de Partidul Naţionalist sunt impotenţi mi-a întărit convingerea că o grupare naţionalistă, care să respecte şi să adapteze, acolo unde se impune, legionarismul, este cea coagulată în jurul lui Nicador Zelea Codreanu, nepotul Căpitanului.

Pînă la urmă, sîngele apă nu se face. Dacă se vor găsi unii care să ne pună beţe în roate, să le fie ruşine, iar dacă dreapta romînească va fi în continuare reprezentată de NouaRepublică(prost nume!), PDL sau penele :) , să ne fie ruşine!

Mai multe despre ruptura din această formaţiune cu "peste 100000 cerere de adeziune", aici.

Scris de: Cosmin ANDREI
andreicosmin1990@yahoo.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează şi dă mai departe!